Sunday, March 25, 2012

Sankkeri


Sunnuntaisin oon välillä vääntäytynyt Glorian visaan. Joukkueen koosta (2-4) riippumatta, ollaan aina päädytty kolmansiksi, jolloin palkintona on 3 juomalippua. Saan siis ensi viikon torstaihin saakka sillä ilmaisen oluen/lonkeron/siiderin/limun ja otan noista viimeisen, koska oon alkoholilakossa kesään asti. Visailun edetessä meidän vastauspaperi alkoi täyttyä tiedoilla ja "tiedoilla". Mä tiesin aika paljon, kiitos wikipedian (luen aina kunkin visailupäivämäärän tapahtumat historiassa) ja en edes hermostunut vaikka pari mun OIKEAA vastausta jyrättiin. Tuolla on ihan mukavaa käydä, vaikka mua ärsyttää, että A on niin katkera, ettei ikinä voiteta, koska siellä on ylivoimainen joukkue tai jopa kaksi. Ei voi nauttia vaan mukavasta yhdessäolosta, PITÄÄ VOITTAA.

No comments:

Post a Comment