Tuesday, January 24, 2012

Mä ja mun pää

Heippati.

Kirjoitan pari riviä, kun odotan kuningatarpiirakan paistumista. En ole vielä ehtinyt tänään nukkumaan. Ensin yöllä päätin kirjoittaa yhden kirjeen, sitten toisen ja kolmannen. Yhteensä 18 sivua. Kaksi entisille kirjekavereille ja yksi aivan uudelle, siitä tuli ihan pöhkö. Kaksi kirjettä suomeen, yksi Malesiaan. Laitoin mukaan reilusti teepusseja, lähinnä Nordqvistia. Kirjeiden jälkeen piti mennä nukkumaan, mut päädyinkin pakkaamaan yhtä swappipostia ja kahta ylläripostia swapparieni pienille tyttärille. Pitäis etsiä lisää söpöjä kortteja, tarroja ja muuta, mistä ois enemmän iloa jollekkin alle 10-vuotiaalle. Tai siis! Tarroistahan on iloa mulle helvetisti! Mulla on niitä 2 kiloa! Kyllä, olen mitannut. Niitä on täysi tuommoinen laatikollinen, jossa mulle tuli varrelliset kengät, eli aika iso määrä. Noiden kuorien täyttämisen jälkeen unohduin lukemaan blogeja, sitten päätin valvoa kuuteen, että voin meluta ja leipoa. Sitten tulikin petra meseen ja piti jutella Tärkeistä Asioista ja vasta 7.30 pääsin leipomaan. En vielä taikinaa tehdessäni tiennyt, tuleeko siitä mokkapaloja vai muffinseja. No siitä tulikin marjapiirakka.

Kuuntelin 3 kertaa Spotifystä uuden Herra Ylpön levyn. Kuulosti hyvälle, mut ei ihan niin hyvälle, kuin kaksi edellistä. Ehkä se vielä tarraa minuun. Videoksi päätyneet Mies murtuu ja Mustat hevoset on ihania. Kyllä tuo levy pitää käydä hakemassa Äxästä omaksi. Ennen sitä ostoslistalla on kuitenkin Chisun uusin, joka on ollut aina kaikkialta loppu, kun oon yrittänyt ostaa. Hei miks en ees muista millon viimeks olisin ostanut black metallia? Kaikkee hömppää vaan.

Illalla on opintopiiri. Pitäis ehtiä nukkumaan vähän, tai itseasiassa paljon ennen sitä, mut enhän mä ehdi enää. Piirissä suunnitellaan kevään ohjelmistoa. Mulla toiveissa on kankaanpainoa, sekä elokuvailta, mut saa nähdä mitä muut on mieltä. Toivottavasti jotain tietoa myös olisi siitä, kuinka voidaan edistää Haaviston kampanjaa. Viime viikkoonhan suuri osa meistä kannusti Arhinmäkeä presidentiksi. Melkein onnistuttiinkin. Pekka on kuitenkin lähes yhtä hyvä ehdokas.

Nyt leivonnaista aamupalaksi ja ehkä vielä yksi kirje.


No comments:

Post a Comment