Friday, April 23, 2010

Tuoli


Ärsyttää, kun läppäri ei yletä pöydälle ja oon tottunut datailemaan tässä nojatuolissa. Ei ole sopivaa paikkaa koneelle, joten se on yleensä sylissä tai lattialla, mikä ei oo hyvä. Mulla on tuommoinen helvetin ruma tuoli peräisin entisestä keittiön kalustosta. Toiminut viimeaikoina roskatelineenä. :D Mulla oli vielä elossaolevia maaleja, joten päätin, että turkoosina tuoli vois olla käyttökelponen. Ois ollut muitakin värejä, mut sitten ois mennyt liian hankalaksi mun väsyneille hermoille.
Tässä lopputulos. Huomatkaa myös takana olevat kaakelit. Joku swappari värjännyt papereita. :D Enkä mä oikeasti käytä suihkussa noin paljon purnukoita. Tykkään vaan hamstara saippuaa.

3 comments:

  1. Joku kirkkaanpunainen koristekuviointi olis aika magee tossa! Mut siis ehdottomasti nyt kivempi ku aiemmin, vaikkei se aiemminkaan ruma ollu.

    ReplyDelete
  2. Parempi. Heitä siihen viel valkoiset polka-dotsit, ois tosi soma!

    ReplyDelete
  3. Vai että helvetin ruma; meillä on tommonen ruokailukalusto! :D

    ReplyDelete